Messer & Events
Levering af produkter til tiden
Skal du afholde en messe eller et event? Opgaven kan virke stor og uoverskuelig. Hvilke produkter skal der anvendes? Hvordan skal opstilling og teknik fungere? Fortvivl ej, hos PRIEBE HOLD ApS er vi eksperter i messer og events.
Når du skal afholde en messe eller et event, er det essentielt, at alt kører på skinner. Hertil at de nødvendige produkter og konstruktioner leveres til tiden. Hos PRIEBE HOLD ApS har vi leveret produkter af høj kvalitet i ind- og udland siden 1960. Vi er således eksperter inden for området.
Du skal kunne stole på den samarbejdspartner, som du får til at stå for leverancen af produkter – og det kan du hos os. En af vores kerneværdier er, at en aftale er en aftale. Vi sætter således en ære i at levere høj kvalitet til tiden.
Vores mange års erfaring gør, at vi har opnået en førende position inden for branchen. Derfor kan vi levere, rådgive og hjælpe inden for en bred vifte af områder. Det er således kun fantasien som sætter grænser, når du vælger os som din samarbejdspartner.
Vi kan blandt andet hjælpe dig med følgende produkter til din næste messe eller event:
Og alt er naturligvis med godkendte certifikater. Hertil værner vi omkring sikkerhed, hvorfor du trygt kan stole på, at alle vore løsninger er af de højeste standarder.
Dialogen starter med en uforpligtende dialog omkring dine behov og ønsker. Ud fra disse og med vores kyndige ekspertise finder vi sammen de bedste løsninger.
Vi kan kontaktes på telefon: 74 52 64 70 eller på E-mail: charlotte@priebehold.dk. Du er også velkommen til at udfyldes vores kontaktformular her på siden. Så vender vi retur hurtigst muligt.